
Hermed vinderne af juli måneds lodtrækning:
47-68-106-95-123-180-150-10-33-200-192
Tak for jeres støtte.
Venlig hilsen Voerså Byudvikling.
Hermed vinderne af juli måneds lodtrækning:
47-68-106-95-123-180-150-10-33-200-192
Tak for jeres støtte.
Venlig hilsen Voerså Byudvikling.
FOTOUDSTILLING
VOERSÅ Borgerhus
weekenden 11. – 12. juli
kl. 11- 14
Gratis adgang
Mulighed for køb af kaffe, kage og plakater
Arrangeret af Voerså Borgerforening
Vores hjemmeside vil snarest gennemgå en “makeover”, hvorfor den af og til måske ikke lige ser ud som forventeligt! Men den skal nok blive fin igen!
Husk i den forbindelse at det ikke er mange steder, at erhvervsdrivende kan få gratis reklame på en website; men det kan de lokale i Voerså og omegn altså på vores!
Og det gælder naturligvis også for vore foreninger, som jo tillige kan få deres aktiviteter noteret i kalenderen og nyheder/informationer med ud i vores nyhedsmail.
Så send en mail til Bent, hvis du har ønsker om at være på byens førende medie!!
Det er jo rigtigt ærgerligt, at vi netop i år, hvor vi har slået rekord med hensyn til antal medlemmer i Borgerforeningen og havde en hel del tanker, som vi gerne ville have delt med jer, samt valg af nuværende/kommende bestyrelsesmedlemmer – nu i stedet sætter begrænsninger og nærmest “jager” jer væk fra årets generalforsamling.
En generalforsamling, som vi i disse corona-tider – af hensynet til gældende regler om forsamlinger og ikke mindst hinanden, har måttet udskyde!
Men nu er det altså på torsdag, den 25. juni kl. 19,- i Borgerhuset!
Og vi har som nævnt tidligere bedt om at man tilmeldte sig via vores hjemmeside, så vi kunne forberede os bedst muligt med hensyn til placering af stole, borde etc. Og venligst henstillet til at der kun mødte een op fra hver husstand. Og det gælder fortsat!
DU kan tilmelde dig her
Sidste mulighed for booking er onsdag den 24. juni kl. 22 !!!!
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
PS1. Du er særlig kærkommen til at benytte ovennævnte tilmeldingsmulighed, fordi du brænder for at gøre en forskel for Voerså, og har nogle gode idéer/tanker, som du synes vi skal have sat fokus på. Vi kan sagtens finde en plads til dig nu! Vi behøver ikke at vente til næste år med din deltagelse!
PS. De af jer, som går glip af aftenens “guldkorn”, orienterer vi naturligvis efterfølgende på vores hjemmeside.
Torsdag den 25. juni 2020 kl. 19:00
i Borgerhuset – Ny Skovgårdsvej 5
Kom og hør om vores projekter i året der gik, og om nye tiltag.
|
|
|
|||
|
|||
Foranlediget af de restriktioner, der er gældende pga Covid19, opfordrer vi fortsat til, at der kun deltager et medlem pr. husstand!
Dato/klokkeslæt | Arrangement | Tilmeldte |
---|---|---|
23/08/2020 10:00 – 12:00 |
Generalforsamling og informationsmøde kl. 10:00 | 1/50 |
23/08/2020 13:00 – 15:00 |
Generalforsamling og informationsmøde kl. 13:00 | 0/50 |
23/08/2020 16:00 – 18:00 |
Generalforsamling og informationsmøde kl. 16:00 | 0/0 |
Grundet regeringens samlingsforbud, er vi (indtil videre) nødsaget til at opdele de sidste møde. Alle stole rengøres og desinficeres inden og mellem møderne – og der vil være god afstand mellem stolene.
Personer som ønsker at stille op til bestyrelsen for Voerså Butikshus ApS bedes tage kontakt via e-mail kontakt@butikshus.dk eller tage kontakt til Jørgen Engbjerg, Østkystvejen 331 – tlf 40794079
Program:
Følg med på Min Købmand Voerså’s hjemmeside
Borgerforeningen har jo af kendte årsager været nødsaget til at udskyde generalforsamlingen, der normalt skal afholdes inden udgangen af marts måned, på ubestemt tid. Det samme gælder for Byudviklingen, hvis generalforsamling skal afholdes i april måned.
Vi kan imidlertid ikke fortsat blive ved med at udskyde disse generalforsamlinger, idet begge foreninger rent faktisk har temmeligt meget på tegnebrædtet både her og der, som fordrer, at der bliver taget nogle generalforsamlingsbeslutninger!
Bestyrelsen i Borgerforeningen har derfor besluttet, at afholde den årlige generalforsamling torsdag, den 25. juni kl.19.
Normalvis afholder vi en sådan i Borgerhuset, og det vil vi som regel ikke have det store problem med, fordi fremmødet som oftest og beklageligvis ikke er så stort, som man kunne ønske!
Som nævnt er der en del på programmet, herunder vedtægtsændringer, valg af nye bestyrelsesmedlemmer, information om Borgerforeningens andel i Købmandsprojektet osv osv., hvorfor det ville være ønskeligt med et stort fremmøde, og især gerne fra friske kræfter, som vil bidrage til en styrkelse af Borgerforeningens aktiviteter og indgå aktivt med gode tiltag og idéer.
Af selvsamme årsag – og med en optimistisk tilgang – vides endnu ikke med bestemthed, hvor vi kan – af hensynet til reglerne m.m. omkring større forsamlinger i disse fortsatte corona-begrænsende tider – afholde denne generalforsamling. Hvilket jo i øvrigt også er gældende for Byudviklingens generalforsamling.
Vi har nu gjort det muligt at forhåndstilmelde sig, således vi kan få en idé om Borgerhusets lokaliteter forstrækker – eller om vi skal flytte generalforsamlingen til Voersaa Hallen.
Det kan du nu gøre her: https://www.voersaa-by.dk/1516-2/
For at give plads til at få så mange husstande som muligt repræsenteret vil det give god mening, at hver husstand kun fremmøder med een person.
(Fremmøde er naturligvis forbeholdt medlemmer af Borgerforeningen!)
Nærmere information følger snarest.
Pas på hinanden fortsat!
Nyt fra Kaffeklubben
Onsdag den 3. juni er aflyst. I juli er der sommerferielukket, og onsdag den 5. august er en mulig genopstartsdato, men vi følger op derpå, og melder naturligvis ud, så snart vi ved nærmere.
God sommer til alle, som har været engageret i Kaffeklubbens hyggelige møder, og naturligvis tak til alle jer, som har deltaget deri!
Borgerforeningen har jo af kendte årsager været nødsaget til at udskyde generalforsamlingen, der normalt skal afholdes inden udgangen af marts måned, på ubestemt tid. Det samme gælder for Byudviklingen, hvis generalforsamling skal afholdes i april måned.
Vi kan imidlertid ikke fortsat blive ved med at udskyde disse generalforsamlinger, idet begge foreninger rent faktisk har temmeligt meget på tegnebrædtet både her og der, som fordrer, at der bliver taget nogle generalforsamlingsbeslutninger!
Bestyrelsen i Borgerforeningen har derfor besluttet, at afholde den årlige generalforsamling torsdag, den 25. juni kl.19.
Normalvis afholder vi en sådan i Borgerhuset, og det vil vi som regel ikke have det store problem med, fordi fremmødet som oftest og beklageligvis ikke er så stort, som man kunne ønske!
Som nævnt er der en del på programmet, herunder vedtægtsændringer, valg af nye bestyrelsesmedlemmer, information om Borgerforeningens andel i Købmandsprojektet osv osv., hvorfor det ville være ønskeligt med et stort fremmøde, og især gerne fra friske kræfter, som vil bidrage til en styrkelse af Borgerforeningens aktiviteter og indgå aktivt med gode tiltag og idéer.
Af selvsamme årsag – og med en optimistisk tilgang – vides endnu ikke med bestemthed, hvor vi kan – af hensynet til reglerne m.m. omkring større forsamlinger i disse fortsatte corona-begrænsende tider – afholde denne generalforsamling. Hvilket jo i øvrigt også er gældende for Byudviklingens generalforsamling.
Vi overvejer i skrivende stund, om vi kan lave en mulighed for at forhåndstilmelde sig, således vi kan få en idé om Borgerhusets lokaliteter forstrækker – eller om vi skal flytte generalforsamlingen til Voersaa Hallen.
For at give plads til at få så mange husstande som muligt repræsenteret vil det give god mening, at hver husstand kun fremmøder med een person.
(Fremmøde er naturligvis forbeholdt medlemmer af Borgerforeningen!)
Nærmere information følger snarest.
Pas på hinanden fortsat!
Borgerforeningens bestyrelse har i samråd med de øvrige foreninger – grundet de Corona-restriktioner, der gælder om større forsamlinger – desværre måttet beslutte at aflyse såvel Sankt Hans aftens arrangementet på krogrunden som Byfesten i august.
Så vi giver den helt sikkert en tand ekstra i 2021.
God sommer til jer alle.