Priser og lejebetingelser

 

PRIVAT UDLEJNING

TIDSPUNKT, KL.

PRIS I KR.

Møder 3 timer

Efter behov/aftale

300

Hel dag

9 – 16 eller 17 – 24

700

Døgn

9 – 8 efterfølgende dag

1.000

Weekend (lørdag – søndag)

Rengøringsdepositum

Ungefestdepositum u. 25 år

*medlemmer af Voerså BF: 1.500 kr.

9  (lørdag) – 8 (mandag)

2.000*

1.000

1.000

 

Tilkøb fredag

Fra kl. 16.30

500

 

 

 

GRUPPEUDLEJNING for foreninger/grupper og lign., der er gruppemedlem af Voerså Borgerforening

Møder 3 timer. Max 10 gange/år

Efter behov

Årskontingent 600

 

 

 

ARRANGEMENTS-UDLEJNING

Arrangementet skal være åbent for offentligheden og annonceret lokalt. Pris: 25 kr. pr deltager/gæst

For aftale om arrangement: kontakt Birgitte på mail: birgittemat@gmail.com eller tlf.: 30 26 22 65

 

 

 

VILKÅR

 

 

Priser er incl. almindeligt/forventeligt forbrug. Lokaler skal afleveres ryddelige og rene.

Ved weekendudlejning skal alle benyttede lokaler afleveres fuldt rengjort iht. lejebetingelserne.

 

Vilkår for leje af borgerhuset

Udlejning kan ske til private, til foreninger/grupper eller til lokale borgere, der ønsker at afvikle et offentligt arrangement.

Har du spørgsmål eller særlige ønsker, kontakt da

Susanne Lynch Donvild (T: 93 83 09 52)/mail: slyvildon@gmail.com

Betaling

Senest en uge efter reservationen er bekræftet indbetales lejen + eventuelt depositum.

I meddelelsesfeltet anføres bookingnr./Entrynr. , samt navn og adresse.

Når lejebeløb og eventuelt depositum er indbetalt er huset definitivt reserveret.

For tilbagebetaling af depositum, send mail til kasserer Karsten på karsten@perlevej.dk med kontonummer.

Indbetaling kan ske på en af følgende måder:

Via Netbank: til konto 7422-0000509538
MobilePay: nr 41021 (indtast din adresse i feltet ”skriv besked”)

Bemærk venligst:

  1. Ved afbestilling en måned før lejedatoen tilbagebetales lejen + eventuelt depositum.Ved afbestilling senere end en måned før lejedatoen tilbagebetales halvdelen af lejen + eventuelt depositum. 
  1. Nøgle kan udleveres på dagen, evt. dagen før. Samtidig gennemgås husets faciliteter.
  1. Nøglen afleveres efter aftale. Efter gennemgang af lejemålet tilbagebetales eventuelt depositum, medmindre der er forhold, herunder beskadigelser, misligholdelse, manglende oprydning og rengøring konstateret ved afleveringssyn. Lejer erklærer sig indforstået med, at det er udlejer, som ensidigt afgør, om oprydningen/slutrengøringen er udført tilfredsstillende.
  1. Lejer er personligt erstatningsansvarlig for enhver skade på det lejede og inventaret. Dette gælder, uanset om det er en anden person end lejer, der er skadevolder. Lejer er med sin aftaleindgåelse ansvarlig for driften af huset under udlejningen. Der foretages ikke optælling af service, hverken ved overleveringen eller afleveringen, men forventer, at lejer meddeler om, hvorvidt der i lejeperioden er ødelagt glas, porcelæn m.m. Hver ødelagt del afregnes overfor Borgerforeningen med kr. 20,- pr. del, som betales via mobilepay.

SÆRLIGT FOR KORT- ELLER HELDAGSUDLEJNING:

Rengøring af lokalerne:

  • Tømme opvaskemaskinen
  • Tømme skraldespandene.
  • Stille borde og stole på plads
  • Tørre borde af
  • Fjern cigaretskodder og nikotinposer udendørs
  • Luk og lås vinduer og døre

Kaffe og te: tebreve og små kaffeposer, der passer til 1 hel kande kaffe forefindes. Betal via MobilePay nr. 41021

 

Du kan downloade en “Brugsanvisning” for Borgerhuset her