Leje af Borgerhuset

Leje af borgerhuset

Borgerhuset er primært tiltænkt til brug for Borgerforeningen og andre foreninger, som kan have glæde af stedet til møder, foredrag og andre tiltag til gavn for byen og dets borgere, men kan også lejes af såvel medlemmer af borgerforeningen som andre, som måtte ønske at benytte dette til familiefester og lignende! Jo flere som får glæde deraf, des bedre! Udlejning sker efter “først-til-mølle”-princippet!

Borgerhuset er et fritliggende hus med have, og består af entre, grovkøkken, mindre velkomstværelse, hall, aktivitetsrum for børnene, 2 toiletter og så et stort og lyst festlokale inkl. køkken. Køkkenet er ikke godkendt til madlavning i større stil, men alene til tilberedning. Der forefindes komfur og opvaskemaskine, samt 2 stk. kaffemaskiner.

Der er myndighedsgodkendelse til op til 150 personer, men et fornuftigt antal til en fest er formentlig i størrelsesorden på 40-50 personer.

Måtte du ønske at leje det til en kommerciel begivenhed, kontakt os da for nærmere aftale herom.

Henvendelse vedr. fremvisning m.m. af borgerforeningens hus sker til Majken (T:29216416)/mail: majkengiz@hotmail.dk og Bent (T:93837585)/mail: Bent@Ahlgreen.info.

Priserne for leje af borgerhuset

Lejeperiode Rådighed fra samme dag Til næste dag Pris medlem/ikke medlem
Endagsleje hverdage     

Man-Torsdag

kl. 10 kl.08 kr.250,-/425,-
Endagsleje weekend      
Fredag kl.16 Lørdag kl.08 kr. 350,-/600,-
Lørdag kl.08 Søndag kl.08 kr. 350,-/600,-
Søndag kl.08 Mandag kl.08 kr. 350,-/600,-
Weekendleje      
Lørdag dag/aften Lørdag kl. 08 Mandag kl.08 kr. 600,-/1.000,-
Søndag dag/aften Søndag kl. 08 Mandag kl.08 kr. 350,-/600,-
Hele weekenden Fredag kl. 16 Mandag kl.08 kr. 800,-/1.400,-

Depositum ved booking kr. 300,-. 

Booking og vilkår for leje af borgerhuset

Booking af Foreningshuset foregår ved at finde en ledig dato(ej fremhævet) i udlejningskalenderen. Book reservationen! Udfyld de fornødne felter, herunder navn, telefonnummer og mailadresse, og ikke mindst den ønskede lejeperiode med udgangspunkt i ovennævnte prislistes oversigt over rådighedsperiode! 

Herefter sender vores bookingsystem en mail til Borgerforeningen med kopi til dig 

Du vil herefter modtage en mail med bekræftelse på at vi midlertidigt har reserveret Borgerhuset på din forespørgsel.

Senest en uge efter reservationen er bekræftet indbetales lejen + depositum. I meddelelsesfeltet anføres referencenr./Entrynr. , alternativt navn og adresse.

Når depositum og leje er indbetalt er huset definitivt reserveret.

– Indbetaling kan ske på een af følgende måder:

Netbank: FIKORT +73<              +82810242<
eller til konto 7422-0000509538
MobilePay: nr 41021 (indtast din adresse i feltet skriv besked)
Kontant: til kasserer Christian Frøstrup, Østkystvejen 327

Bemærk venligst:
  1. Afbestilles reservationen inden en måned før lejedatoen, tilbagebetales lejen, men ikke depositum. Afbestilles reservationen senere end en måned før lejedatoen, tilbagebetales depositum, men ikke lejen. 
  2. På dagen for den ønskede lejedato eller eventuelt dagen før, afhængigt af om huset er udlejet, udleveres nøglen. Samtidig gennemgåes eventuelt husets faciliteter.
  3. Nøglen afleveres til enten Majken eller Bent  efter lejedatoen. Herefter tilbagebetales depositum over netbank, medmindre der er forhold, herunder beskadigelser, misligholdelse, som afstedkommer et fradrag deri.
  4. Lejer erklærer sig indforstået med, at det er udlejer, som ensidigt afgør, om oprydningen er udført tilfredsstillende. Hvis oprydningen ikke er udført tilfredsstillende, eller hvis ekstra rengøring eller pedelhjælp er påkrævet, tilbagebetales depositum ikke.
  5. Lejer er personligt erstatningsansvarlig for enhver skade på det lejede og inventaret. Dette gælder, uanset om det er en anden person end lejer, der er skadevolder. Lejer er med sin aftaleindgåelse ansvarlig for driften af huset under udlejningen.

Man skal selv medbringe:

– Håndklæder
– Viskestykker og klude
– Taps til opvaskemaskinen
– Toiletpapir og køkkenrul
– Kaffe og te
– Håndsæbe
– Affaldssække

Rengøring af lokalerne:

– Tømme opvaskemaskinen
– Tømme skraldespanden
– Ordne toiletter og håndvaske
– Stille borde og stole på plads
– Støvsuge
– Vaske gulve
– Tørre bordene af

Borgerforeningen har rengøringsmidler og toilet rens.
Henvendelse vedr. borgerforeningens hus sker til Majken (T:29216416) og Bent (T:93837585)/mail: Bent@Ahlgreen.info.